.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطحي در نشست ائتلاف اصلاح طلبان گيلان

محمد ابطحی معاون پارلمانی خاتمی در دولت اصلاحات که به دعوت حزب مشارکت به رشت آمده است دیشب در جلسه شورای ائتلاف اصلاح طلبان شرکت کرد.
به گزارش گيلنا در این جلسه كه  نمایندگان همه احزاب و تشکل های ائتلاف اصلاح طلبان حضور داشتند احمد رمضانپور رییس ائتلاف گزارشی از وضعیت ائتلاف اصلاح طلبان استان ارایه داد.
سپس  اغلب حاضران در جلسه دیدگاه های خود درباره مسایل سیاسی روز کشور را با ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تهران در میان گذاشتند.
گفتني است  نگرانی عمده ی حاضران در جلسه وضعیت رد و یا تایید صلاحیت کاندیداها در انتخابات مجلس بود.
 ابطحی در پاسخ به این نگرانی ابراز داشت : چندی قبل آقای خاتمی در همین ارتباط با رهبر مذاکره کرد و اخیرا هم آقای کروبی ملاقات و مذاکراتی داشتند سران و شخصیت های اصلاح طلب بیکار ننشسته و در این ارتباط فعال هستند.
محمد ابطحی در بخش دیگری از سخنانش در باره ی فهرست کاندیداها در استان ها گفت: تصمیم گیرنده ی نهایی در گزینش و معرفی کاندیداها اصلاح طلبان استان ها هستند و در مرکز خلاف رای و نظر شما تصمیمی گرفته نخواهد شد.
در این جلسه علاوه بر  رمضانپور،  فیاض زاهد و همچنین احمد حسینی رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تحلیلی از برخی مسایل روز ارایه دادند.
لازم به ذکر است شب گذشته شورای ائتلاف اصلاح طلبان استان گیلان جلسه ای با هدایت الله آقایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی داشته اند.
پنج شنبه هفته آینده نیز هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) برای افتتاح دفتر سرپرستی روزنامه حیات نو به گیلان خواهد آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.